İki gündür içim içime sığmıyor. Bir cesaret kafamdaki dreadleri (rasta diye de bilinir) yarısından kestim makasla. Kafama koymuştum artık kendimi rastalamayı. Elime makası alınca artık geri dönüşü kalmamıştı. Kestim. Sırtımın ortasına kadar gelen dreadlerimi yarıya indirdim, omza kadar artık. Beş tane vardı şimdi elimde 10 tane yapılabilecek dread kalmıştı. Ne yapmalı? aldım elime tığımı, önce kendi saçımdan bi tutam alarak işe başladım. Sok-çıkar, sok-çıkar. Oldu. Valla oldu. Ben de şaşırdım ama meğer sadece saçları yuvarlayıp içinden defalarca tığ geçirmekle oluyormuş. Biraz uğraştırıcı bi iş ama yaparsan oluyormuş. Soldaki gibi oldu saç ilk yaptığımda. Uçları boru gibi böyle. Ama oldu, tuttu yani. Eklediğim diğer saçlar gayet sağlam yerine yapışık vaziyette ve en önemlisi rasta vaziyette duruyor. Evin içinde bi aşağı bi yukarı koşturasım geliyor yahu. Nasıl sevindim mutlu oldum anlatamam.


Sonra ertesi gün akşam da aldım elime tığımı uçlarını düzeltmeye karar verdim. O boru gibi olan uç kısımları şimdi sivri sivri duruyor. Daha güzel oldu. kesildiği falan belli değil. Halen de gevşek duran eski dreadlerimi sıkılaştırıyorum. Durmadan elimde tığ, boş kaldıkça sokup çıkarıyorum. Keyifli bi de yapması ya, sadece arkada olduğundan dolayı biraz yorucu eli sürekli arkaya uzandırmaya çalışmak.

Ankara'ya bir varayım alıcam bi kucak saç, geçicem başına kafaya eklemeye devam. Taa ki kafanın hepsi rasta ile örtülene kadar. Tamam kendi saçım olmayacak ama benim saçım çok geç uzuyor, bekleyemem 5 yıl uzatmak için. Bir an önce dreadlemem lazım. Okul dönemim süresince de o şekilde kalacak, sıkılmazsam. Belki farklı bi renge de boyarım belli olmaz. İsteğimin saçlarımın Shikamaru gibi durması. Onun saçlar rasta değil ama bağlama şekli süper. Zaten Naruto'da en sevdiğim karakterdir kendileri.

İşin özü saçlarımda daha fazla dread var artık, hem de bunları büssürü para vermeden hallettim. Ekleyeceğim saçları da aldıktan sonra kafamın hepsi rasta olmuş olacak. Süper olcak süper ^_^

Eğer "ben de istiyom" diyeniniz varsa söyleyin, size de yaparız :) Hayrına hemde :)


Blogger tarafından desteklenmektedir.