Burayı ihmal ettim değil mi epeydir? Epeydir de "şunu yapacağım, şu yaptım" diye bir şeyler yazmamıştım, hep deneme ya da kendimce yazılarla arzı endam ettim uzun süredir. Bu sefer yine ilk zamanlardaki yazılarıma dönüp yapacaklarım hakkında yazacağım, baya heves ettim de.

1- Ev taşıyacağım. Bilen bilir, epeydir ev çilem var, şimdi de ev bulduk ancak bir türlü ev sahibiyle anlaşıp da anahtarı alamadık, 1,5 haftadır "ha bugün, ha yarın" diye kaldık kolilerle evde. Çıkabilirsek hem şehre, hem de huzura daha yakın olacağız diye ümit ediyorum.

2- Cuma akşam Amsterdam'a doğru yola çıkıyoruz Talha çocuk'la beraber. Birkaç farklı arkadaş daha olacak, öyle toplu okul gezisi gibi bir şey. Asıl güzel haber orada bekliyor olacak! Alişen orada erasmus yapıyor, Galler'de erasmus yapan canım ciğerim Gizem'e de Amsterdam bileti aldık, hep beraber takılacağız Amsterdam'da. Kesinlikle kek deneyeceğim, parasına göre de diğer mamüllerden tadabiliriz. Bol fotoğraflı gezi temennisiyle.

3- Sadece bir gece kalacağımız için kursağımızda kalabilir bu gezi ancak dönüşte o otobüse Gizem'i de sığdırıp Viyana'ya taşımayı planlıyorum. 12 Nisan'a kadar da Orta Avrupa, biraz doğu falan gezeriz, takılırız, çimlerde yatarız, takılırız. Yani bir araya geldiğimizde bir Avrupa şehrinde yapılabilecek ne varsa zamanın genişliğini kullanarak aheste aheste yapacağız.

4- Başka bir arkadaşın da gezi planı var Doğu Avrupa'ya, Gizem ile iştirak edeceğiz umarım. Budapeşte mi olur, Varşova mı olur, Prag mı olur, neresi olursa artık, paranın yettiği yere kadar.

Gerisi de aynı ya işte, gözlük ve tığlarımı kaybettim, hala bulamıyorum. Saçımı kazıdım, bundan sonra dazlak. Yavaş yavaş arkadaş çevresinde yapılanmaya gidiyoruz. Okula asılmaya başladık. Öyle işte, şimdilik böyle, hayattayım, yaşıyorum, yazıyorum, okuyorum...

*Bu arada Dut hikayesi 70 sayfaya ulaştı ve önü açık, hala devam ediyor. "O neymiş ya?" diyen olur, ilgilenir, okumak isterse ister buradan, ister maille, ister uçan balonla bana ulaşabilir. Hadi bakayım çıtayı yükseltmek için adımları sıklaştırmaya başladık.


Blogger tarafından desteklenmektedir.