Böyle kendimce bir fotoroman yapayım dedim. Keyif almanız dileğiyle.

Geçen gün bisikletle sırılsıklam ıslanmış ve yokuş çıkmaktan bitap düşmüştüm ki tepeye vardığımda bu manzara karşıladı beni. Tüm yorgunluğum geçti, bi 10 km daha sürebilirdim
Soldaki can dostum güzel insan Talha'nın canavar, sağdaki de benim :) Kardeş kardeş oynuyorlardı, biz de oynadığımız frizbinin üstüne bir mola vermiştik soluklanmak için. O gün kolu bi an boşluğa sallamıştım, hala acıyor, 2 gün oldu :/
Sağa sola baka baka bisiklet sürdük doğada, çok güzel siz de deneyin!
Gün sayıyoruz artık, çarşamba sabahtan yollardayız, bu da bi an kendimi kaptırıp çizdiğim hayalim :)
Genelde böyleyiz biz efendim. Bar pavyon hayatımız pek olmadığından kendimizi yeşile verdik, parkta bahçede bilimum içecekler, abur cubur ve sigara. Böyle bir adam vardı, hani filmerlde görürsünüz ya bardaklardan ses çıkarırlar, adam o şekilde şarkı çaldı. Valla bak!2 litrelik biralar gördük dükkanda. Hem de pet şişede, kola gibi lan nası oluyo o öyle?23 ayar altın varmış şişede! Beyaz şaraptı sanırım emin değilim ve fiyatı yalnızca 19€! Olm onu içtikten sonra heryere sıçılmaz, bi torbaya sıçıp ayıklamak gerek.Ne kadar da mutluyuz, en azından ben. Nele'yle frizbi oynarken.Güzel insanlar ^_^ Ben, Nele, Talha.İpana ile sağlıklı dişler, mutlu gülüşler. Sağ baştan say: Ben, Talha, Sinan.

Bitti :)


5 Comments

zuhal dedi ki...

bunları görünce seni ne kadar özlediğimi hatırladım bi kere daha. nasıl bi adamsın sen ya:))3 litrelikleride deneme tekin görünmüyo:))

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Nası bi adamım?

anıl dedi ki...

çükünü keserim bilo

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Ne geçecek eline? Hadi kestin diyelim, farz-ı misal.

anıl dedi ki...

olmaz ama oldu diyelim diosun

Blogger tarafından desteklenmektedir.