- 24 Aralık'tan beri II. dünya savaşında gibiyiz. Mahallenin piçleri durmaksızın torpil, çatapat ve havai fişek benzeri şeyler atıp duruyorlar. Yeter lan! Ne gecemiz kaldı ne gündüzümüz!

- Öhöm neyse kabalaşmadan devam edelim. Şu an içinde bulunduğumuz saatler yeni yılın ilk günleri efendim. Dünden daha farklı hissetmiyorum. Hissetmemi gerektirecek bir şey de yok aslına bakarsan.Sadece banyo yaptım, daha temizim. Bolca dışarıda vakit geçirdim, daha fazla oksijen çektim.

- Yılbaşına sokakta girdim efendim. Votka içtim, arkadaşlarla buluştum attım kendimi Stephansplatz'a. Oradan da Rathaus! Valla evde oturmaktan halliceydi durumumuz. Çok üşümedik, metro sürekli işlediğinden ötürü de canımız sıkıldığında dönebilme garantimiz vardı, biz de 01:30 gibi bindik metroya eve döndük.

- Buranın saatiyle 23:00 memleket saatiyle 00:00'da bir kaç arkadaşı aradım hemen hepsinin telefonu kapalıydı. Kıbrısı bile aradım lan cepten! Yok ama ulaşamadım neredeyse kimseye. Neyse. Bak okuyun bunu ha!! Sonra vay efendim aramadı falan olmasın. Hepinizi aradım yeminlen.

- Resmi olarak 23 yaşımı doldurdum. Doğum tarihim aslen 29 Ekim olsa da nüfusta 01.01 olarak kayıtlıyım. Yani artık resmi olarak ta 23 yaşımı doldurmuş oldum. Yaşlanıyorum.

- Saat tam 00:00'ı vurduğunda bir adet karşı cinsim boynuma sarılmak suretiyle beni öpüp "hepi niu yeaaaaa" diye bağırdı. Neye kızdığını anlayamadım.

- Dışarıdaki kızlar çok güzeldi. Hepsi süslenmişler falan ve şehir meydanı falan (ringin içerisi) çok kalabalıktı. En son bu kadar kalabalığı Donaufest'te görmüştüm Viyana'da. Bana bağıran kız da çok güzeldi. Bu ara herkes güzel.

- Kızılderili amcalar vardı büssürü Stephans'ta. Çok güzel şaman müzikleri yapıyorlardı.

- Her neyse alkollüyüm, Güneş-kun ile bi sigara içip uyuyayım artık.

* Ha bi de Paris'te kalacak yer ayarladık, gidiyoruz arkadaş yarından sonra.

Herkese tek tek iyi seneler dilerim, ne istiyosanız o olsun bu yıl (bunu her sene tekrarlayıp, hiç birşey elde edemeyen insanlara ayrıca ithaf ediyorum). Sırf yeni yıl olduğu için hiç bir şey değişmeyecek, heveslenmeyin. Yeni yıl olmadan da pek çok şey değiştirebilirsiniz, sizde o güç var, ben taa buradan görüyorum arkadaş, inanın kendinize.


Blogger tarafından desteklenmektedir.