Karı kız konusundaki bahtsızlığım tamamen hakeden haketmeyen herkese iyi niyetli yaklaşmamdan ileri geliyor. Bu kadar da direkt dalarım konuya, tak etti arkadaş. Ben de istiyorum horozbuçocuğu olmak, milletin gözünün yaşına bakmadan duygularıyla oynamak, umut verip kaçmak, umut vermeden de kaçmak, iki gün canım cicim yapıp sonra hoop kaybolmak, karşımdakine bokmuş gibi davranmak, süründürmek, ne bileyim böyle günlerce ağlatmak, karı kızın yakın arkadaşları olmaktansa işini görüp çekilen, derdini dinlemeyen, hedefe odaklanan, avcı modunda olmak.

Şimdi "oha artık, böyle de yazılmaz" dediğinizi duyar gibiyim içinizden. Öyle ama abi, şimdiye kadar kendimden öte karşımdakini düşündüm de noldu? Ne geçti yani elime? Ha orası ayrı, mesela bir sürü iyi dost edindim, hakkaten hatrı sayılır iyi arkadaşım var ama bir yerden sonra da "yeter la" diyorsun! Horozbuçocuğu olanlara dönün bir bakın, millete bokmuş gibi davrananlara falan, nasıllar? Gayet el üstünde tutuluyorlar değil mi? Ya ben? Gayet iyi niyetli bir şekilde insanlarla iletişim kurmaya çalışıyorum, olabildiğince içten, samimi. Bir şeylere sürekli davetler olsun, her türlü ortamda kendine sahip çıkma olsun, iyi niyetli telkin ve tavsiyeler olsun, milletin sonradan pişman olabileceği şeyleri onlar düşünmezken senin kontrol altına alman vs.

"Fazla mütevazi olma, sahi sanarlar" lafı vardır bilir misin? Heh işte o da var. Gereksiz tevazularım da var. Ona da son veriyorum arkadaş. Bundan sonra böyle, siz hakeden insanlara bokmuşsunuz gibi davranmaya ben de başlıyorum. Ne tevazu, ne alttan alma, ne de gereksiz tahammüllerim yok artık. Kişisel değil, gidin hesabını diğer insanlara sorun! Horozbuçocuğu olupta daha fazla itibar gören insanlara sorun hesabını! Kıymetimiz bilinmiyorsa bilinir şekle getiririz.

"Gece gece nereden patladı bu" diye düşünebilirsiniz. Tamamen ufacık bir muhabbet sonrası bu. Dinlediğim muhabbette  bunu tetikleyecek pek birşey yoktu, ben dolmuşum sadece. Ama hakkaten insaf be arkadaş. Demek istediklerimi de tam anlatamadım ama anladın sen ya. Her ne kadar yaşam içerisinde bu söylediklerimin farkına varmıyor olsan da senin de kızdığını biliyorum. Mutlaka yaşamışsındır sen de.

Her ne kadar buraya bu kadar patlasam da yarın aynı Bilo olmaya devam edeceğim, eminim ama en azından hakedene yapmak lazım ya! Ne dersin?


Blogger tarafından desteklenmektedir.