Hiç utanmam gün bile sayarım. Son 26 gün ulan! Bundan sonra hep böyle mi olacak artık? 2 ay kalcam arkadaşların, ailenin yanında sonra 8 ay kadar buralarda. aralarda gel git falan. Zor lan. Zor olan ayrılmak değil, alışma süreci. "Her devrim sancılıdır" derler, bu da benim devrimim. Sıfırdan hayat kuruyorum.

Siyah beyaz fotoğrafları sevmiyorum. İstediği kadar mükemmel olsun bana hitap etmiyor arkadaş. Fotoğraf dediğin renkli çekilir. Bi de siyah beyaz fotoğraf çekmesi genelde kolaya kaçmak için kullanılır bence. Tüm kusurları örter, tonları birbirine yaklaştırır ve dolayısıyla en olmayacak renkleri yan yana koyarsın gibi geliyor bana. Mesela sırf sepya ya da siyah beyaz olduğu için beğenilen fotolar biliyorum ya da sadece S&B ya da sepyayı dayayıp, fotoğrafın altına da "falanca fotografi" yazınca kendini fotoğrafçı oldum sanan insanlar biliyorum. Lan fotoğraflarınızın bi çoğunda (ya da hepsinde) kompozisyon yok, objer yerleşimleri, ışık vs hiç biri doğru yerde değil ulan! S&B/Sepya fotoğraf çekmeden önce gidin onlara çalışın, her S&B/Sepya çeken "sanatsal" fotoğraf çekmiş olmaz!! (Çok dolmuşum ya, bunu burdan haykırmam lazımdı)

Bu ara "züğürtlük nedir bilmek istiyorum" diyen varsa aranızda, kapımı çalması kafidir. Züğürtlüğümü, saçlarımın kel olmasından daha fazla yadırgamıyorum. Fazla kanıksadım bu durumumu. İnan kel olmayı o kadar kanıksayamadım daha. Acaba para yönünden hiç derdim olmasa nolurdu diye düşünüyorum arada, sonra endişeleniyorum. Lan olm para derdim de olmasa bende dert kalmaz sonra kafayı yerim, öyle ufak tefek şeyler arada acıtsın canı, lazımdır.

Feysbukta bir çok mezun fotoğrafı görür oldum. Mesela bazı kızlar vardır mutlaka dikkatinizi çeker. Ömrü boyunca hep pantolon giyer ya da uzun etekler falan bişeyler bişeyler ama mezuniyete gelince genelde işler değişiyor sanki. "Ohaa İpek'in bacakları varmış lan!" diyosunuz mezuniyette. O değil de Bilkent'te dirsek dirseğe ders gördüğüm arkadaşların alayı mezun olmuş lan. Kep falan atmışlar, yerden o kepleri toplamışlar. İçim burulmadı değil, yalan yok ama bi taraftan da "koy götüne" diyorum. Nasılsa bir gün öğrencilik hayatım bitecek ve tebdili kıyafete gireceğim, acelem yok.

Venedik güzel yer ama çok sıcak. Bi tane ağaç yok nerdeyse meydanda. Zaten meydan dediğin bi adadan oluşuyor, her yer adacık adacık. Gondolla bile gezdim. İlginç lan, kendimi romantik bile hissettim gondolla gezerken. Hard Rock kafeleri de var bi de en sevdiğim yanı saat 2-3 gibi meydandaki mazgal gibi yerlerden su gelmeye başlıyor ve ufak ufak toplanıyor o sular. Ardından saat 9-10 gibi (akşam) meydanın hepsini dize kadar su basıyor. Herkes ayakkabıları çıkarıp meydanda o şekilde dolaşıyor. Süper fikir. Ben de istiyorum! Ankara'ya da yapsınlar.


3 Comments

yahepyahic dedi ki...

Ya sen ne zaman gittin venedik'e be woww diyorum sana :D O kadar istedim bir italya'ya gidemedim :( Öğrendim ki ben neyi çok istersem o olmuyor :S Cidden bak olmuyor :S Hatta ben mezun olup kep atmayı da çok istedim o da olmadı :( 2 üniversite bitirdim bir kere bile kep atamadım o cübbeyi giyemedim :( Ağlıycam lan içime dokunuyor :(

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Sana nispet yapar gibi yazı yazmışım o vakit ^_^

yahepyahic dedi ki...

Aynen öyle olmuş valla :D

Blogger tarafından desteklenmektedir.