22 Aralık 2012. İple çekiyorum resmen bu tarihi. Neden? Foton çağına girecekmişiz. Epey okudum, araştırdım, imkansız gibi görünüyor. İnsan ırkının tekrardan yükselişe geçmesi olarak ta adlandırılıyor bu çağ. Yaklaşık 2000 yıl kadar sürecekmiş. Saygıdeğer Esra arkadaşımızın internetten derlediği bilgilerden bir demet sunayım sizlere;

Yüksek enerjili fotonlardan oluşan büyük bir kuşak. 2012 yılında güneş sistemimiz tüm gezegenleri ile birlikte bu kuşağa girdiğinde dünyamızın ozon deliği onarılacak ve tüm yaşam 3. boyuttan 5. boyuta geçecek. İnsanların 2 sarmallı DNA'ları ikişerli olarak biraraya gelip 12 sarmallı bir DNA'ya sahip olacaklar. Bu olay sırasında tüm insanların chakra'ları açılacak ve duyuları ve algılamaları artacak. Herkes birbirinin düşüncesini okuyabilecek. Bu ilk önce kısa süren bir kaosa neden olacak fakat daha sonra herkes bir düşünce birliği halinde bir araya gelerek, önyargının, yalanın ve kötü düşüncelerin olmadığı bir ortama geçilecek. İnsanlar birbirinin auralarını görebilecekler. 12 sarmallı DNA'ya geçiş sonrası insanlarda hiçbir hastalık kalmayacak, hasta olanlar kendilerini ve birbirlerini iyileştirebilecekler.

İnsanlar ölümsüz olacaklar. Ölüm olayı ise fiziksel dünya'da kalmaktan vazgeçip başka bir boyuta geçmeye karar verme şeklinde olacak. Yani, dünya'da geri kalanlar (kalmayı seçenler) ölmeye (başka boyut gitmeye) karar verenlerin ortadan bir anda kaybolduğunu görecekler. Fiziksel dünyamızda kalmayı seçen insanların ışık bedenleri olacak ve bu cennete benzeyen ışıklı dünyada çok güzel vakit geçirecekler. Fiziksel olarak 2000 yıl sürecek olan bu olay sonrasında foton kuşağı güneş sistemimizi terkedecek.

İnanması gerçekten çok güç farkındayım ama gerçek olmasını ummaktan başka yapabileceğim birşey yok şu anda. Ancak bu foton kuşağına giriş öyle birden bire "hoop girdik" şeklinde olmayacak kanımca ve biraz sancılı bir dönemden geçeceğiz. Bak o da şu şekilde açıklanmış;

1. gün: 21 Aralık 2012'de kör bölgeye giriş, tüm canlıların beden tipinin değişmesi, hiçbir elektrik aygıtının çalışmaması, tam karanlık
2. gün
: Atmosfer basıncının düşmesi, herkesin kendisini şişmiş hissetmesi, Güneş'in yeterli ısıtamaması, dünya ikliminin soğuması (buzul çağı soğuğu)
3.-4. gün
: Atmosferin şafak vakti gibi sönük bir ışıkla aydınlanması, foton etkisinin başlaması, foton enerjili aygıtların çalışabilir hale geçmesi, yıldızların yeniden gökyüzünde belirmeleri.
5.-6. gün
: 24 saatlik gündüz devresine giriş, kör bölgeden çıkıp ana foton kuşağına giriş, tüm canlıların güçlenip zindeleşmeleri, dünya ikliminin ısınması, foton ışınıyla çalışan gemilerin uzayda yolculuk yapmaya başlaması, telepati, telekinezi gibi psişik yeteneklerin ortaya çıkışı (uyanış, süperbilinç).

Bu yazdıklarım fantazi kurgu hikayelerden alınma değil kesinlikle. Kendiniz de biraz araştırmayla edinebileceğiniz bilimsel bilgiler. Ayrıca sadece bilimsel bir açıklamayla kalmayıp bu bilgileri Maya'ların takvim bilgilerine ve hatta ilahi kitaplara da dayandırıyorlar.

Merakla bekliyoruz azizim. Belki ben bile refaha kavuşurum, kim bilir.


4 Comments

nuran dedi ki...

viyanaya gelecek olanlar için çok güzel ayrıntılar vberiyordun fakak sanırım artık viyana heyecanın geçti ve hakkında yazmıyorsun yazarsan bilki 3 adet takipçin 2-3 günde bir seni izliyoruz.

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Nuran Hanım yorumunuz için teşekkür ederim. Viyana'dan sıkılmadım bilakis alıştım denebilir. Eğer Viyana ve burada yaşam/okumak hakkında merak ettikleriniz varsa e-mail falan yazabilirsiniz ben de elimden geldikçe yanıtlarım ^_^

bearslan-ug@hotmail.com

Nuran dedi ki...

tekrar selam,

aslında bu da olabilir ancak biz(ben, erkek arkadaşım ve kuzeni) bu sonbaharda gelmeyi düşünüyoruz şu an izmirdeyiz ve kurs yapıyoruz. blog sayfaları arasında dolanırken seni bulduk ve sen bi noktada kesip atmamışsın diye seviniyorduk ancak gşittikçe azalınca yazıların bu yorumu gönderdim. o kadar güzel ayrıntılar vermişssin ki hayatınla ilgili tecrübeni ve yaşayacaklarımızı hissettik:) mesela şuan yurt sorunuyla karşı karşıyayız ve aracı şirketler 550 euro istiyor sadece yurt için:S bunları nasıl hallettin günlük hayatta çektiğin zorluklar harcamalar vs. bunalrı paylaşırsan çok seviniriz.

kendine iyi bak, hoşçakal

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Ben de şirketle gelenlerden biriyim ne yazık ki :/ Çok fazla para bayılmanın dışında bi zararlarını görmedim, aksine gerçekten yardımcı oldular. Yurt sorunu için gerçekten bir fikir beyan edemiyorum ama burada tanıdığınız birisi varsa onun herhangi bir evde sadece vize için ikamet çıkartmasını rica edebilirsiniz. Buradaki tecrübelerimi de gerçekten eğlenceli ya da ilginçse paylaşıyorum artık burada, eskisi gibi günlük tutmuyorum. O sıralar muhabbet edecek kimsemin olmamasından kaynaklıydı o günlük durumu. Baya uzun yazdım :)

Dediğim gibi istediğiniz konuda mail atabilirsiniz ya da msn falan ne bileyim elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Saygılarımla :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.