Daha sadece 10 gün olmuş ayrılalı. Yıllar geçmiş gibi... Dile kolay 6 - 6,5 yıllık beraberliği bitirmiştim. Hem de tek kalemde. 10 gün önce "bitti" demiştim, "yeter artık!". Nasıl bir gafletle söylediysem geri alamadım lafımı, istemedim geri almak. O zamandan beri sadece arkadaş ortamlarında görüşür olduk. Gerçi neredeyse eskisi kadar sıkı fıkıyız, hala hemen hergün beraberiz ama artık bir ilişkimiz yok! Olmayacak! Çok özledim. Ellerim titreyecek, başım dönecek kadar çok özledim ama tekrar başlayamam ilişkimize.

Ne kadar uzak durursam o kadar iyi hissediyorum senden. Çok özlüyorum, çok istiyorum ama içim kan ağlaya ağlaya terkediyorum seni. Kararlıyım, başlamayacağım ilişkimize. Senin beni, benim seni özlediğim kadar özlediğine zerre inanmıyorum. Zaten sadece ben sevmiştim seni.

Elveda, sonsuza kadar! Sadece arkadaş ortamlarında göreyim artık seni, girme hayatıma bundan sonra sigara!


Blogger tarafından desteklenmektedir.