K-ON! ile açayım dedim muhabbeti :)
Yeni yıldan bir beklentim yok. Valla yok. Kendimden var o beklentilerim. Yeni yıla ne oluyormuş da bana yeni bir şey getirecekmiş. Bana sigarayı yeni bir ay, hafta, yıl, gün başlangıcı bıraktırmadı, 2,5 ay önce kendim bıraktım. Etsiz yaşama geçişimi yine herhangi bir tarih sağlamadı, kendim yaptım. Yeni bir şeylere başlama, vazgeçmelerim hep kendi irademle oldu. Hal böyle olunca da yeni yıldan zerre beklentim yok. Ama sorarsan ki kendinden ne bekliyorsun diye, ben de sana yeni yıl değil de şu ocağın ortasından sonra hayatımdan neler beklediğimi sıralarım.

- Adam olmak istiyorum. Üşenmeyeyim artık. Kendimi yıkayayım mesela arada bir, bulaşık, çamaşır falan. Sokağa çıkayım, eski arkadaşları, ortamları canlandırayım. Kendim olayım ya, silkelenip kendime geleyim.

- Başarılı olayım. Şu okulun derdini bir anlayayım istiyorum. Hangi derse giriliyor, hangisine sadece derslere gidip geçiyorsun, hangisinde sınavlara giriyorsun, hangi sınava neden giriyorsun, nedir yani olay?

- Kendi değerimin farkına önce kendim varayım. Başkasından benim kıymetimi bilmesini beklemeyeyim artık. Bu kaçıncı, yeter. Kendi değerimi önce kendim bileyim.

- Daha fazla okuyup, daha az bilgisayar kullanayım. Daha fazla okuma işini başarmaya başladım ama daha az bilgisayar kullanma kısmına hala gelemedim.

- Aikidoda ilerleyeyim. Ocak sonunda kyu atlama sınavım var, atlarsam 6. kyu olacağım sanırım. Bu istikrarı korumam lazım.

- Göbeği ufaltsak fena olmaz. Göbeğin bir kısmı baki kalsın ama diğer kısmını eritsek hiç fena olmaz. Aslına bakarsan memnunum bile ben ondan ama büyümeye devam ederse sıkıntı çıkarır, o yüzden yılanın başını küçükken ezmeli.

- Parayı tasarruflu harcamayı öğrensem ne güzel olur. Lüzumsuz alışverişlerimi kessem, borç yapmasam, biraz da kendim kazansam. Şimdiye kadar hem çulsuz olup hem hiç çalışmamış biri için çalışma fikri hiçbir zaman cazip gelmese de emeğin karşılığını almak çok güzel.

- Ailemi, arkadaşlarımı, kısacası memleketteki yaşantımı sekteye uğratmasam benden iyisi yok. Vefasız oldum çıktım iyice.

- Seyahat ya Resulallah! Evliya Çelebi rüyasında Hz. Muhammed'i görünce şefaat yerine seyahat demiş heyecandan. Sonrası da işte ortada. Ben de o yüzden ne zaman aklıma gelse "seyahat ya Resulallah!" derim, beni de gezdirsin diye.

Neyse bu kadar herhalde. Hepinize şimdiye kadar yaşadığı yıllardan daha iyisini diliyorum. Belki "yeni yıl, yeni kararlar bıdıbıdıbı" diye uygulamaya koyduğunuz düşünceleriniz olur. Öperim hepinizi.


Blogger tarafından desteklenmektedir.