Kıymetli misafirler. Yarım yıla yakındır el değmemiş bir blogun tozunu üflerken size aynı zamanda bir haber de vereyim dedim. Dut adında bir roman denemem vardı, bazılarınız biliyor. Düşündüm ki ben bu Dut'tan para kazanmak, yayınevlerine satmak gibi bir çıkar beklemiyormuşum meğer. Aslında bekliyordum da işte artık fikrim değişti. Tek isteğim okunması. Ve buradan bildirmek isterim ki bundna sonra her gün, baştan sona kadar (yazdığım yere kadar) Dut'un bir parçasını yayınlayacağım. Ne kadar sürer bilmiyorum ama internete girdiğinizde yapacak bir şey bulamazsanız okuyasınız diye arkası yarın gibi, dizi gibi bir roman sunmak niyetim var sizlere.

İlgi nasıl olur bilmem ancak ben her gün üşenmeden yayınlamaya devam edeceğim. Bir süre sonra Dut'a bir kapak hazırlayıp o görselle sunma gibi niyetlerim de var. Bakarsınız belki basılı hali bile yapılabilir bittiğinde ancak şimdilik sadece her akşam saat 22:00'da bu bloga girdiğinizde okuyabileceksiniz. Umarım sizin için de bir güzellik olur.

Bu akşam 22:00'a kadar Dut hikayesinin girişiyle oyalanabilirsiniz, buruyun: DUT Kısım 1
Yetmez derseniz alın bu da devamı: DUT Kısım 2

İster fasikül gibi bilgisayarınıza biriktirin, isterseniz tamamlanana kadar bekleyin, ben ekitap olarak paylaşayım. Seçim sizin.

*EDIT* Biz şunu 2 günde bir yapalım. Yarından başlasın.

Let the game begin!


Blogger tarafından desteklenmektedir.