Couchsurfing yüce bir şey. Neredeyse iki haftadır sadece couchsurfingle ilgili şeylere takılıyorum desem abartmış olmam. Bu seri iki hafta önce Schnupwinkel'da almanca pratik yapma toplantısına katılmamla başladı. Tek başıma bilmediğim bir ortama katılmanın vermiş olduğu gerginlikle "hadi bakalım" diyerek çıktım evden. Zaten mekanı bulana kadar canım çıktı. Neyse zor da olsa buldum mekanı, içeri girer girmez tombul ve yaşlı olan barmen amcaya sigara içilmeyen bölümün neresi olduğunu sordum, o da direkt olarak "couchsurfing mi?" dedi. Gösterdi oturanları ki epey fazla kişi vardı, daldım aralarına.

- Couchsurfing meeting?
- Yes!
- All of you?
- Yes.
- It is more crowded than I thought.
- hehe.

Bu kadar bağırlarına basacaklarını hiç düşünmemiştim. Yeniyim diye herkes ilgilendi neredeyse. Gitmeden önce etkinliğe katılanlara baktım bi tane de Japon hatun vardı. Kesinlikle tanışmalıydım. Her neyse başladım tuttuğumla almanca muhabbet etmeye, havadan sudan. Öğrenci misin? Çalışıyor musun? Ne işin var burada? Nereden geldin, nereye gidersin falan filan.

Uzatmadan, gecenin sonlarına doğru muhabbet çemberinde ben, Japon kız, Ekvatorlu bi kız daha, Estonyalı bi hanım kızımız, İtalyan bi amca, Fransız bi abi vardı. Toshimi'yle baya muhabbet ettik, japonca ingilizce karışık :)

Sonraki hafta perşembe günü Toshimi Japon yemekleri günü düzenledi, yine tek başıma atladım gittim. İyi ki de gitmişim. Bir sürü süper insanla tanıştım, muhabbet falan süperdi.

Son olarak dün uğurladığımız Jang var. Adam ilginç biriydi, Viyana'ya varır varmaz cüzdanını kaybetmiş, onunla uğraşmaktan gezemedik adam akıllı ama kafi geldi çocuğa, baya da sevdi bizi, "nasıl ödeyeceğim hakkınızı bilmiyorum" falan dedi dakka başı. Adam iki gece kaldı ama o sorumluluk duygusu ağırdı harbi. Rahat ettirme durumu, düzgün yemek yedirme falan derken yolcu ettik adamı, biz de derin bir nefes aldık.

Sol baştan; Talha, Güneş-kun, Jang Oh, Bilo

Şimdi evi tekrar temizleme zamanı ve yeni CS'ciler ağırlama :)

Gelmek isteyen olursa couch request göndersin ;)

Bilo'nun couchsurfing hesabı :)


2 Comments

Madam de la Red dedi ki...

oha çok tatlısınız.

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Pazar ya da pazartesiyi bekle :) şu anda da iki tane misafir ağırlıyoruz, pazar gidecekler :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.