Ee sınav da geldi çattı. Bir yıldır bu çarşambayı bekleyerek gittik geldik kursa, şimdi de meyvesini alma sırası artık. Evet son sınavımdan bahsediyorum. Yazılı sınavları verdik, sadece konuşma sınavı kaldı. Gidip bölümden hocalarla muhabbet edeceğiz, Viyana'yı kurtaracağız. Rakı masası gibi muhabbetler dönecek diye düşünüyorum. Her neyse canı sıkacak bişey yok. Çalş diyenler oluyor da neye çalışılır ki konuşma sınavı için? Bugün ve yarın almancaya abanacağım işte, gerisini de Lisa ve pek değerli BOKU hocalarına bırakıyorum. Okulu anlatmıştım geçenlerde, işte oraya ulaşmam için tek bir sınav daha kaldı, ondan sonra hep ordayım. Güzel olacak.

Tüm bunların yanında yarın yine bir misafirimiz var, sınav öncesi. Umarım o da benimle almanca konuşma gününe gelmek ister. Yoksa tüm gün ingilizce konuşup sınava gidersem sınavda dilleri şaşabilirim, hoş olmaz. Ben diller arası hemen dönebilen insanları anlamıyorum. Tamam ana dilinden bi yabancı dile dönersin rahat ama iki yabancı dil arası nasıl dönebiliyorsun anında?

Bu hafta yine hayvan gibi dolu geçebilir, öyle düşünüyorum yani. Manu arayacak bu ara, akşam Bojan'la görüşmem gerek, evi toplamam gerek miasfir için. Misafir gezdircem, sınavı geçersem onu kutlucam, okul kaytları başlamış olacak, USI'ye gidip aikido kaydı yapmam lazım, BOKU'dan şifremi almam lazım (bu 3. kez olacak), yine unuttum şifremi, geçen hafta buraya varmış olan arkadaşla hiç görüşmedim, onunla görüşebilirim, epeydir görüşmediğim eski dostları da aramalı, Dayı'nın pişirdiği balıktan yemeli vs. vs. Harbi liste uzayıp gidecek bıraksam ucunu. Amma çok şey biriktirmişim. Bırak biriksin ya, evde oturup durmaktan iyidir. Ha bi de bu ara bi kıza yazıyorum da sanırım sevgilisi var, olmayacak gibi. Bırakayım değil mi peşini? Ama söylenenlere göre bir yıldır falan çıkıyormuş, evlenmeyecekse bıraksın biraz da ben çıkayım (zihniyetimi sikiim). Öhöm kabalaşmayalım.

Aman her neyse. Ne diyorduk? Ha paskalyada çok çılgın (!) planlarım var. Aşağ yukarı bir aylık vaktim var. Aileme bileti yanlış tarihe aldırdığımı farkettiğimde arayıp 15 Nisan - 8 Mayıs arasına öteleyin bileti dedim, onlardan da "yaza bişey kalmadı, o zaman yazın gel diye bir teklif geldi, aklıma yattı, hoşuma da gitti. O zaman dedim, siz bileti yaza alın ben buradan otostopla yardırır gelirim. Önce Arona'ya (Arona, İtalya'nın kuzeybatısında yer alan, Milano'ya çok yakın olan bir kasaba gibi bir yerdir) uğrarım, Indre ve Ekatarina'yı ziyaret ederiz, oradan da kaptır bakalım doğuya. Bu plan şimdilik biraz ütopik olsa da haritayı bir kontrol ettim de 922km Viyana'dan Arona, 2600 km Arona'dan İstanbul. Kabataslak bir hesapla 15'inde buradan çıksak, gece gibi Arona'da oluruz. 18'i gibi de Arona'dan çıksak 20-21'i gibi en kötü Keşan'da oluruz diye umuyorum. Sonrasında epey vakit kalıyor. Dönüşü de otostopla düşünüyorum tabii ki. Hatta Nedim Abi'ye bi sorarız o sıra yük getirecek miymiş Viyana'ya, eğer öyle olursa İnegöl'den atlarız, 2 günde Viyana halinde oluruz.Güzel hayaller bunlar. Şimdilik hayal ama unutma ki Dortmund ve Strasbourg seferi de hayalle başlamıştı. Gerçi öncesinde halledilmesi gereken epeyce şey var ama rafta duruyo plan. Nisan başı tekrar yatırırz masaya.

Hadi bakalım duaları alalım çarşamba için.

Ha bu arada O tanıştığım Uruguaylı ablayla Manu iletişime geçmiş, bu müzik olayı katlanarak büyüyor. Sonu nereye dayanacak bilmiyorum. Davulda ben varım ya gerisi çokta mühim değil, alın istediğiniz kadar sağlam müzisyen, daha da iyi olur hatta.

Bu son, sonra kapatıyorum. Sınava girecek olan arkadaşlardan okuyacak olan olursa diye not düşeyim, hiç sıkıntı yapmayın, sınava giripte kalan olmamış aldığımız verilere göre, sadece hocayı anlayın, sorulara düzgün cevap verin, biraz güler yüzlü ve rahat olun. Sizi bırakmaya değil geçirmeye uğraştıklarını da aklınızdan çıkarmayın. Yapamam demeyin, dediğiniz an zaten sınava bile girmeyin. Karşınızdakiler hoca değil, siz de sınavda değilsiniz gibi düşünün, aksın muhabbet zaten en fazla 10 dk muhabbet edeceksiniz, sonrasında hoca "hadi bakalım hayırlı olsun" deyip yollayacak sizi. Öperim hepinizi, hepinize ayrı ayrı bol şanslar.


Blogger tarafından desteklenmektedir.