Tüm noel boyunca sıkılmıştım burada ama yılbaşında gönlümü almasını bildi Viyana. Her ne kadar havai fişek gösterileri memlekettekilerden daha tırt olsa da izlenmeye değerdi. Kärtnerstrasse ve Graben resmen insan seliydi ancak MQ ve Hofburg ise terkedilmişti. Kärtnerstrasse boyunca kurulan ufak standlar ve sahneler insanları hareketlendirmeye yetse de en güzel etkinlik sanırım Rathaus'un önündeki büyük sahneydi! Psychedelic rocktan klasik rocka, souldan, bluesa, grungedan punka kadar geniş bir yelpazede müzik ziyafeti çektiler. Buyrun buradan yakın;

Let the Sunshine In


Amy Winehaus - Rehab


     Ufak tefek kırgınlıklarla da başlasa, geceyi güzel kapatmayı bildik. Saat 00:00'ı vurduğu sırada da Herr Koç, Talha Çocuk ve ben "hadi bakalım" diyerek teneke biralarımızı tokuşturduk, sarıldık teletabiler gibi. Sonra iki arkadaş daha bize katıldı, tramvayda Koreli kızın tekiyle japonca 3-5 kelime sohbet ettik (dahasına yetecek japoncam zaten yok) telaffuzumu beğendi, "ben de seni beğendim anam!" diyemedim tabi "ja ne" ile yetindim. Şehir meydanını son bir kez turladıktan sonra olaysız dağıldık. Ne çok ayakta durmuşuz, dizlerim tutmuyordu eve vardığımızda. Taşıdığım çanta da cabası.
     Öyle işte olaysız, sağ salim girdik yılbaşına. Hepiniz girdiniz inşallah? Eksik yok değil mi? ()


Blogger tarafından desteklenmektedir.